رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به گزارش گرداب به نقل از العربیه، مردم عربستان از این پس می توانند به جز سایت ها و شبکه های شیعی، ایرانی و  رسانه های سیاسی بین المللی، به سایر رسانه ها دسترسی داشته باشند.


این تصمیم پس از تماس تلفنی یکی از شاهزادگان نزدیک به "ملک عبدالله" با "هیلاری کلینتون" اتخاذ شده است. برخی از ساکنان عربستان نسبت به این اقدام دولتی اعتراض شدیدی کرده اند.

چندی پیش نیز یکی از علمای وهابی تماشای فیلم های پورنوگرافی را برای مردان عربستانی حلال کرده بود.

 

(اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد (ص) و آخر تابع له علی ذلک - اللهم العنهم جمیعا )

[ سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ] [ 11:4 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

یا حسین ...

به یاد خودم افتادم و خودم و خودم . به یاد خودم که نشسته بودم و دردهایم را به چشم می کشیدم که چقدر بزرگ اند . آری ، کوچک شده ام . کوچکتر از همیشه . آنقدر کوچک که حتی به ناگاه خود را میان تمام این خطوط نا خوانا گم کردم . میان این تصاویر مخدوش و این دنیای تاریکی . حتی نمی دانم که چه باید کنم . چه زمان باید بگریم و چه زمان باید سر به آسمان بکوبم . نمی دانم چه زمان باید فریاد بر آورم و چه زمان باید از سکوت بمیرم .

این بار اما ما همه از یاد بردیم هر آنچه که بودیم را . آرمانها آنقدر دست به دست شدند تا دست فراموشی به یک باره آنها را از میان ما ربود . این فاصله ها آنقدر زیاد شده اند که دیگر امروز هیچ صدایی دیگر از آن سوی دیار ارزشها گوش خراش نیست . میان ما و میانمار فقط یک حرف فاصله است و حال این حرف آنقدر طولانی می نماید که دیگر همه ی صداها دلنشین شده اند و چقدر منظره ها زیباست . چقدر همه چیز آرام است و چقدر هیچ مشکلی نیست . چقدر و چقدر و چقدر آسمان آبی ست . کسی نیست که قرمزی آسمان را ببیند . کسی فریاد باد را دیگر نمی شنود . کسی نیست که به گوشه ای بخزد و صورت بخراشدو باز به جهاد برخیزد و فریاد بر آورد ، دیگر همه آرام اند و همه خواب و همه سیر .

آری ، هیچ کس به فکر تو نیست .

دیگر کسی به فکر تو نیست کودکی که ضجه می زدی و از دیدن صحنه ی زنده زنده سوختن مادرت چنگ به صورت می انداختی . کسی دیگر به یادت نیست مادر کودکان کوچک میانمار که در مقابل دیدگان خانواده ات و همسایگانت بی دفاع ضربه خوردی و جان دادی . کسی دیگر به فکر محمد نیست که مبهوت مانده بود از میان جنازه های کباب شده سر به سینه ی سیاه کدام یک بگذارد تا بوسه ای به روی پدر روانه کند .

 

از من آرزو می بارد .کاش همه چیز دروغ بود . کاش خبرها صحت نداشت . کاش مسئولی می آمد و همه چیز را تکذیب می کرد . کاش کسی نمی توانست از میانمار آمار بدهد . کاش پنجاه هزار راست نبود . کاش قصه ی سوزاندن حقیقت نداشت . کاش چشمانم هم چون بی بی سی تصاویر را صحنه سازی کرده باشند و واقعیت را نشان ندهند .

و نباید از یاد برد که جان دادگان میانمار همه یک گناه مشترک دارند که اتفاقا خیلی بزرگ است و به خاطر ارتکاب همین گناه مستحق این عذاب ها شده اند . این گناه نابخشودنی همگی آنهاست که مسلمان اند و چشم به مسلمانانی چون من بسته اند .

کافی بود دل به غرب داده بودند ، دل به آن شبکه ی اختاپوسی رسانه ای ، دل به صهیون و یهود ، دل به هیکل سر تا پا دروغ و کثیف دنیای دموکراسی ، نه دل به چون منی که باز به یاد دردهای حقیر و ناچیزم تمامی آرمانهایم را به دامن فراموشی سپرده ام .

به راستی که میان ما و میانمار ، میان ما و آن ارزشها فرسنگ ها فاصله است .

دوستان لینک زیر درواقع فیلمی از گوشه ی جنایات وحشتناک در میانمار است، دیدنش برای کسانی که ناراحتی قلبی دارند به هیچ وجه توصیه نمیشود، یک کلام اگه دلشو نداری نگاه نکن ...

کربلاییه برا خودش ...

یا حسین ...

لینک :

 

کلیپ کشتار وحشیانه مسلمانان و سوزاندن آنها در میانمار + دانلود

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 19:19 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

شبکه خبری وهابی "صفا" که از سوی سازمان اطلاعاتی عربستان تأمین مالی می‌شود و  دفاتر اصلی آن در کویت و قاهره و ریاض قرار دارد عناصر ارتش آزاد سوریه را نوه‌های بنی‌امیه در شام دانست و از آنها خواست تا حرم حضرت زینب سلام الله علیها در دمشق را تخریب و ویران کنند.

این شبکه در پیام تحریک‌آمیز و فتنه‌انگیز خود تأکيد کرده است: ای نوادگان معاویة بن ابي‌سفيان و اي نوادگان یزید بن معاوية! ای سربازان ارتش آزاد! شما باید "معبد زینب" را هدف قرار داده و آن را ویران کنید و تمامی قبرهای مانند آن را هم تخريب کنید.

شبکه صفا، همچنین خواستار تخریب حرم "حضرت سکینه"، دختر امام حسین علیه السلام نیز شد.

پیش از این نیز در راستای اعتقادات وهابی‌ها و سلفی‌ها در اقدامات تروریستی در دمشق، گروه‌هایي تروريستي با عنوان گردان‌هاي "یزید بن معاویه" و "شمر بن ذی‌الجوشن" تأسیس شده بود.

آمریکا و انگلیس با تحریک عواطف مذهبی و ایجاد فتنه‌های مذهبی در سوریه به دنبال ایجاد جنگ داخلی در این کشور هستند. آنها از گروه‌های ایدئولوگ و تکفیری وهابی نهایت استفاده را می‌کنند و سازمان‌های جاسوسی عربستان و قطر نیز بیشترین نقش را در این راستا ایفا مي‌کنند.

وهابیت سعودی با ایجاد شبکه‌های پرتعداد ماهواره‌ای از جمله صفا، وصال، الحق، الحكمة، مكة، ناس، بيان، الخليجية، الرحمة و اوطان، دلارهای نفتی خود را در راه ایجاد تفرقه و اختلاف میان امت اسلام هزینه می‌کند.

حرم حضرت زینب سلام الله علیها در سوریه، چند هفته قبل نيز هدف حمله‌اي انتحاری قرار گرفته بود. عامل انتحاری قبل از رسیدن به دیوار حرم، با 500 کیلوگرم مواد منفجره لو رفت و خود را منفجر کرد.

به‌تازگي نیز گروه‌های تروریستی در دمشق سعی در محاصره منطقه زینبیه کرده بودند که نیروهای ارتش سوریه این محاصره را در هم شکسته  تروریست‌ها را با تلفات سنگین به عقب راندند.

بسياري از شيعيان ساکن منطقه زينبيه دمشق، طي روزهاي اخير در حرم آن بانوي بزرگوار و نيز حوزه زينبيه پناه گرفته‌اند تا از شر تروريست‌هاي سلفي و وهابي، در امان باشند.

یا رب الزینب، بحق الزینب، اشف صدر الزینب، بظهور الحجه (عج)

[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 19:31 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ العظمی "سید علی خامنه‌ای" با توجه به گسترش شبکه‌ مخاطبان و در پی درخواست‌های کاربران KHAMENEI.IR و هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، سامانه‌ خبری-پیامکی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آغاز به کار کرد.
 
این سامانه که پیش از این به‌ صورت محدود فعالیت می‌کرد، هم‌اکنون با شرایط زیر در اختیار عموم مخاطبان قرار می‌گیرد:
 
1. محتوای پیامک‌ها شامل موارد زیر است:
اطلاع‌رسانی سریع آخرین رویدادها، پیام‌ها و نامه‌ها و جملات مهم رهبر انقلاب اسلامی
برخی اخبار مهم پیرامون رهبر انقلاب اسلامی (مانند اطلاعیه‌ها، رؤیت هلال و...)
 
2. این سرویس هزینه‌ اضافی برای مخاطبان ندارد و تنها اپراتور مربوطه به ازای هر پیامک ارسال‌شده، هزینه ای را از مشترکین دریافت خواهد کرد.
 
3. به علت محدودیت در نظر گرفته شده در مرحله‌ اول ثبت نام، اولویت دریافت پیامک با مشترکانی خواهد بود که زودتر ثبت نام کنند.
 
4. علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره 20110 در این سامانه عضو شوند.

[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 19:30 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

دریادار "علیرضا تنگسیری"، جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران، یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب در اولین روز مرداد سال 90 به بندرعباس و بازدید و دیدار با خانواده نظامیان ارتش و سپاه در هرمزگان، گفت که یکی از اهداف سفر مقام معظم رهبری به استان هرمزگان نشان دادن حساسیت خلیج فارس و تنگه هرمز به ساحل نشینان و نیروهای نظامی مستقر در جنوب کشور بود.

وی با بیان اینکه سفر رهبری به بندرعباس روشن کردن چراغ حساسیت منطقه برای رزمندگان و حافظان خلیج فارس بود، اظهار داشت: «حیاط ما در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان است در حال حاضر بسیجیان بر روی بیش از 60 فروند شناور در خلیج فارس، دریای عمان و فراتر از آن حضور دارند و از منافع ایران محافظت می کنند. ارتش هم در خلیج عدن و اقیانوس هند حضور فعالی داشته و توانایی حضور در آبهای دورتر را در راستای حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران دارد.»

دریادار تنگسیری با اظهار اینکه بیش از 90 فروند شناور نظامی کشورهای دیگر در منطقه حضور دارند، تصریح کرد: «حضور بیگانه در منطقه معنا و مفهم ندارد، نیروهای بیگانه برای منطقه و کشورهای همسایه یک تهدید هستند، در صورتی که برای  ناوهای هواپیمابر اتمی آمریکا در خلیج فارس و دریایی عمان اتفاقی بیافتد تا سالها مشکلات مخرب زیست محیطی منطقه را تهدید می کند.»

جانشین فرمانده ندسا افزود: «طراحی پروژه ایران هراسی و ایجاد ناامنی در مناطق مختلف دنیا حتی جنگهای داخلی در کشورهای ضعیف از سوی آمریکا و متحدانش با هدف فروش سلاحهای مخرب انجام می گیرد، زیرا بخش زیادی از اقتصاد آمریکا با فروش سلاح به کشورها تامین می شود.»

وی با تاکید بر اینکه تجهیزات نظامی نمی تواند نتیجه جنگ را مشخص کند، گفت: «ایمان، اعتقادات اسلامی و میهنی جوانان این مرز و بوم در صورت نیاز تعیین کننده هر اتفاقی در منطقه خواهد بود.»

دریادار تنگسیری در ادامه با اشاره به دلایل حضور ناوهای آمریکایی در خلیج فارس و دریای عمان افزود: «هدف حضور بیگانگان در منطقه ایجاد گنبدهای آهنی برای جلوگیری از پرتاپ موشکهای ایران به سمت رژیم صهیونیستی است.»

وی اظهار داشت: «سفر فرمانده کل قوا به استان هرمزگان نشان دادن حساسیت منطقه جنوب به حافظان خلیج فارس و ساحل نشینان بود؛ از این رو نباید حتی لحظه ای به بیگانگان فرصت دهیم تا به مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران دست درازی کنند.»

وی با تاکید بر اینکه باید حضور بیگانگان را در منطقه به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم، اضافه کرد: «سالهاست که می گوییم حضور آنها مخل امنیت است، هستی و حیاط ما در جنوب است، باید توجه به دریا و آمادگی عملیاتهای دریایی را داشته باشیم.»

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در مورد عنوان شدن بستن تنگه هرمز به دست ایران در مجامع بین المللی بیان داشت: «آنها مطرح می کنند ایران قصد بستن تنگه هرمز را دارد. آیا منطقی است زمانی که ما از تنگه استفاده می کنیم اقدام به بستن آن کنیم؟ نمی دانم با چه استدالی این گفته ها مطرح می شود.»

وی با تاکید بر اینکه تنگه هرمز را هوشمندانه کنترل می کنیم، افزود: «تا زمانی که ایران از تنگه استفاده می کند هیچگاه اقدام به بستن تنگه نخواهیم کرد.» وی بیان داشت: «اگر روزی بدانیم نمی توانیم از تنگه استفاده کنیم مدخل ورودی و خروجی تنگه هرمز را خواهیم بست در غیر این صورت منطقی برای بستن نیست. به خوبی در حال کنترل هوشمندانه تنگه هرمز هستیم.»

دریادار تنگسیری افزود: «از زمانی که کنترل خلیج فارس و تنگه هرمز به عهده سپاه گذاشته شده بیگانگان جرئت عبور ندارند و زمان ورود به خلیج فارس سعی می کنند از جنوبی ترین مسیر خلیج فارس و حضور در آبهای کشورهای عربی وارد خلیج فارس شوند.»

وی با بیان اینکه اقتدار سپاه در حراست و صیانت از تنگه هرمز و خلیج فارس است، عنوان کرد: «اقتدار ما به سلاح نیست بلکه با پشتوانه ایمان و اعتقاد این جوانان است که می گوییم تنگه هرمز را می بندیم.»

[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 19:27 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد


  دولت انگلیس برای مقابله با اسلام‌گرایی در بین جوانان این کشور و القای ریشه روحی - روانی داشتن خصومت مسلمانان با غرب دست به ساخت انیمیشن زد.


"برات آرزوی وزیرستان می‌کنم" نام انیمیشنی است که به سفارش دولت کارگر انگلیس ساخته شده است. هدف از ساخت این انیمیشن جلوگیری از افراط‌گرایی در بین مسلمانان جوان اعلام شده است.

پس از پخش قسمت‌هایی از این انیمیشن و به دلیل بازخوردهای غیرقابل انتظاری که در پی داشت، دفتر امور خارجه انگلیس متهم به این شد که این انیمیشن در جلوگیری مسلمانان جوان از افراط‌گرایی اسلامی ناموفق بوده و فقط بودجه اختصاصی را تلف کرده است.

مقامات انگلیسی بیان داشته‌اند که بودجه ساخت این انیمیشن 33 هزار پوند بوده است. این انیمیشن داستان هشداردهنده‌ای در مورد دو برادر مسلمان انگلیسی است که تصمیم می‌گیرند به گروهی از مبارزان اسلامی واقع در مرز افغانستان و پاکستان بپیوندند. با این حال، منتقدان این انیمیشن، از جمله اعضای جامعه مسلمان انگلیس، این فیلم را به زیر سوال برده و اظهار کرده‌اند که این فیلم کاملاً ساده‌لوحانه و ناپخته است.
ادامه همراه با عکس در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 19:25 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

یک افسر آمریکایی که پس از حوادث سال 2001 مدت زمانی را در افغانستان به سر می برد، فاش کرد که اجساد قربانیان افغانی را خوراک سگ های ارتش می کردند.

"جان جردن" در خاطراتش نوشته است: «از فرماندهان عالی در پنتاگون دستور رسیده بود که اجساد کشته شدگان عضو طالبان و القاعده را به خویشاوندانشان تحویل ندهیم، آنان این اقدام را مجازاتی برای افرادی دانستند که در حوادث تروریستی دست داشته اند.»

وی با بیان اینکه در فکر انتشار خاطرات خود هستم، در ادامه خاطراتش نوشت:‌ «چون اجساد را به خانواده های قربانیان تحویل نمی دادیم راهی جز این نداشتیم که اجساد را به عنوان وعده های غذایی در برابر سگ های ارتش قرار دهیم در نتیجه بسیاری از این قربانیان طعمه سگ ها شده بود.»

به گزارش پایگاه خبری المختصر، جردن این رفتار را غیر انسانی خواند و افزود: «ما با چشمانمان می دیدیم که چگونه سگ ها جسد انسان ها را پاره پاره می کردند در نتیجه به همراه چند تن از افسران به فرماندهان بالاتر اعتراض کردیم و حتی تهدید کردیم اگر این روند ادامه یابد به نافرمانی نظامی اقدام خواهیم کرد در نتیجه فرماندهان مجبور شدند رفتارشان را عوض کنند و دستور دفن جمعی کشته ها را صادر کنند.»

همزمان با انتشار این خبر منابع حقوقی در آمریکا اعلام کردند: «اگر نوشته های این افسر ارتش صحت داشته باشد مسببان این اقدمات وحشیانه باید در دادگاه های آمریکایی و بین المللی به اتهام جنایت جنگی و شکنجه محاکمه شوند.»

[ جمعه 30 تير 1391برچسب:, ] [ 19:31 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

اين گردهمایی با همت مدیریت گردان های تخصصی مرکز بسیج و با حضور "جعفری" مشاور رئیس سازمان و رئیس بسیج رسانه ملی، "محمود عاطفی" رئیس سازمان بسیج رسانه، کارشناسان و جمعی از مدیران شبکه های سراسری، استانی و برون مرزی، اعضاي گردان سايبري سياسي بسيج رسانه ملی تهران و مراکز استانها برگزار شد.

در اين همايش رئیس بسيج صداوسیما با پيچيده توصيف كردن دنياي ارتباطات و فضاي مجازي گفت: «هم اكنون در جهان دو جريان حق و باطل آشکارا و با بهره گیری از همه ظرفیت های ممکن، فعالانه حضور دارند و در تلاش اند تا با استفاده از ظرفيت هاي موجود بر افكار عمومي مردم تاثيرگذار باشند.»

جعفري با تاكيد بر ضرورت و اهميت مديريت فضاي مجازي و تاثيرگذاري غير قابل انكار آن بر انديشه انسانها افزود: «در گذشته دشمن تلاش مي كرد مرزها فیزیکی و جغرافيایي كشورها را مورد تهاجم قرار دهد اما امروزه مهمترين هدف آنها تاثيرگذاري بر افكار عمومي و تسخير ذهن انسان هاست.»

مشاور رئیس رسانه ملي عمده ترين مانع براي دشمن را اراده و ايمان نيروهاي انقلابي توصيف كرد و با تاکید بر اینکه امروز کسانی که به دنبال گسترش شبکه‌های اجتماعی کارآمد و پاک هستند به کارآمدی و نقش آفرینی بسیج ایمان آورده‌اند زیرا بسیج با اعتقاد و باور و متناسب با ضرورت‌ها وارد صحنه می‌شود و به لطف الهی در این میدان نیز شاهد برکات و آثار این حضور تاثیرگذار خواهیم بود.

وی ادامه داد: «دشمن در تلاش است تا اراده و ايمان مومنين را به شكست بکشاند اما با حضور بسيج و نيروهاي مومن، متعهد و صاحب اندیشه و انگیزه، اين توطئه نيز تحقق نخواهد یافت.»

وی با تاكيد بر اينكه بسيج رسانه ملی اين ظرفيت را دارد تا تحركات مجازي دشمن را مديريت کند، افزود: «انتظار مي رود بسيج رسانه ملي به دلیل تخصص در حوزه فرهنگی، رسانه ای، ارتباطات و مفاهیم تهدیدات نرم ميدان دار عرصه فعالیت های مجازي و جنگ سایبری شود.»

در ادامه فرمانده گردان سياسي سايبري ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته، با اشاره به شعار راهبردی اولین گردهمایی مبنی بر پیروزی روحیه بسیجی در کارزار جنگ نرم و فضای مجازی، بر آمادگی گردان سیاسی سایبری برای عملی ساختن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص فعالیت در فضای مجازی و انجام ماموریت ها تاکید کرد.

در این گردهمایی، دو کارگاه آموزشی با عناوین "بسیج سایبری و فضای مجازی" و "امنیت درفضای مجازی" به وسیله اساتید برجسته ارائه شد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

در این دو کارگاه به مسائلي چون اهميت فضاي سايبر، معرفي فضاي مجازي، کارکردهای بسیج سایبری، چگونگي استفاده دشمن از اين فضا براي ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي، امنيت در فضاي مجازی، جاسوسي در فضاي مجازي، جرائم اينترنتي و نحوه حضور فعالیت در فضای سایبری پرداخته شد.

[ جمعه 30 تير 1391برچسب:, ] [ 19:30 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

گاهی اوقات می توان به سوژه های مطرح شده در بازی های رایانه ای به عنوان سندی از پیشگویی های غرب (نقشه های غرب) برای آینده جهان نگریست و با تحلیل داستان آن ها، برخی از رویدادهای جهان را تحلیل کرد. به عنوان نمونه می توان به پیش بینی هایی که آمریکا برای آینده جهان در بازی "Home Front" داشت، اشاره کرد که در آن به مواردی همچون بحران انرژی در غرب، افول قدرت آمریکا در آینده نزدیک، تبدیل کره شمالی به ابرقدرت جهانی و ایجاد بحران در یک کشور اسلامی اشاره ای مستقیم می شود.

البته پیش بینی این بازی به ایجاد تنش و آشوب در کشور عراق اشاره داشت، اما به علت وقوع رخدادهای پیش بینی نشده ای همچون بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و تغییر حکومت مصر، این پیش بینی درست از کار در نیامد و موجب شد تا غرب، به سراغ پروژه دیگری که سال ها پیش در بازی دیگری طرح آن را پی ریزی کرده بود، برود. برنامه ای که در آن "اسد" را محور شرارت و عامل نا امنی در خاورمیانه معرفی می کرد. حتما می پرسید که در کدام بازی چنین پروژه ای مطرح شده بود؟

برای یافتن پاسخ، باید نگاهی ریزبینانه به یکی از بازی های که در سال 1386 (2007) به بازارهای جهانی عرضه شد بیندازیم.

در سال 1386 بازی ای با نام "Call of Duty 4: Modern Warfare" به بازار عرضه شد که در آن طرح فشار به اسد و معرفی او به عنوان "عامل ایجاد تنش در منطقه" به صراحت مطرح شده بود. طبق داستان بازی، گروهی کودتاچی به فرماندهی فردی به نام "خالد الاسد"، رئیس جمهور کشور فلسطین، "یاسر الفلانی" را دستگیر کرده و او را اعدام می کند!


ادامه مطلب
[ جمعه 30 تير 1391برچسب:, ] [ 19:29 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات درباره بدافزار جديد هشدار داد.

"رضا تقي‌پور" در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا در ارتباط با بدافزاري كه از سوي آزمایشگاه "كسپراسكی" به نام "Madi" نامگذاری شده، اظهار كرد: «ما روزبه‌روز شاهديم كه حجم بيشتري از اطلاعات دستگاه‌هاي اجرايي و مردم در شبكه قرار داده مي‌شود و اين اطلاعات هر روز زيادتر مي‌شود و به طبع آن طمع دشمنان نيز نسبت به اين اطلاعات و محتواي ارزشمند، زيادتر مي‌شود.»

وي با اشاره به فعال شدن ويروس‌ها و بدافزارهاي مختلف براي اهداف مختلف در شبكه گفت: «برخي از آن‌ها به منظور جمع‌آوري اطلاعات و تخريب اطلاعات و در مجموع ايجاد نارضايتي فعاليت مي‌كنند و در واقع با توجه به اين موضوع که از فضاي فناوري‌هاي اطلاعات استقبال مي‌شود، آنها مي‌خواهند مشكلاتي را در اين راستا ايجاد كنند و در واقع جلوي پيشرفت كار در اين زمينه را بگيرند.»

وزير ارتباطات ادامه داد: «مشكل اخير نيز يكي از اين موارد است و آن‌ها بر اساس روانشناسي اجتماعي كه انجام داده‌اند بدافزاري را ايجاد كردند که در قالب پاورپوينت و فايل ارسال مي‌شود؛ ما از مردم مي‌خواهيم كه فايل‌ها و اي‌ميل‌هايي كه از طريق كاربران ناشناخته براي آن‌ها ارسال مي‌شود را باز نكنند.»

تقي‌پور با بيان اينكه كار در راستاي مقابله با اين بدافزار آغاز شده است و اين بدافزار به بانك ضد بدافزارها اضافه شده است، گفت: «اطلاعات لازم در مورد اين بدافزار و نحوه مقابله با آن در سايت ماهر كه در واقع مركز امداد هماهنگ رايانه‌اي است و يكي از مراكز زيرمجموعه فناوري اطلاعات است و يكي از مراكزي است كه 24 ساعته تهديدات را رصد مي‌كند و مثل يك قرارگاه عملياتي عمل مي‌كند، گذاشته شده است.»

به گفته او در واقع اين مركز به دستگاه‌ها و كاربران اطلاعات لازم را در مورد نحوه مقابله با اين بدافزار ارائه داده است و به تمام دستگاه‌هايي كه در شبكه آن هستند، آماده باش داده و نحوه مقابله با اين ويروس را براي آن‌ها ارسال كرده است.

وي با بيان اينكه حجم اين ويروس‌ها روز به روز در حال زيادتر شدن هستند و از روش‌هاي كيفي و پيچيده‌تري استفاده مي‌كنند، گفت: «در مورد اخير مشاهده مي‌كنيم كه از روش مهندسي نيز استفاده كرده‌اند.»

وزير ارتباطات گفت: «اين ويروس كل اطلاعات سيستم را كه مورد حمله قرار مي‌دهد، به جاهايي كه هدف‌گذاري شده به عنوان يك جاسوس ارسال مي‌كند، پسوردهاي سيستم‌ها را ضبط مي‌كند و براي‌ آن مراكز ارسال مي‌كند. اين بدافزار، ميكروفون سيستم‌ها را فعال مي‌كند و فايل صوتي را به جاهاي مختلف كه هدف‌گذاري شده براي اهدافي كه مدنظر دارد، ارسال می كند.»

وي با بيان اينكه مردم نبايد فايل‌هاي ناشناخته را بازكنند و قبل از باز كردن آن با آنتي ويروس و با استفاده از نرم‌افزارهاي بومي در اين ارتباط آن را بررسي كنند، ادامه داد: «اين بدافزارها عمدتا براي جاسوسي و تخريب هستند.»

[ جمعه 30 تير 1391برچسب:, ] [ 19:27 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

امام(ره) یک پیامی دارند قبل از قطعنامه که بیان می دارند امروز کمربندها را ببندید و آماده باشیدو… و اصلا گویی امام از همه چیز خبر داشتند چون وضعیت جبهه ها بسیار آشفته و نیرو نبود و عراق با ارتش عظیمی حمله کرد که بلافاصله به جبهه ها نیرو تزریق شد اما دیگر قیام مختار به چه درد می خورد آن زمان باید همه در کربلا می بودند. رفقا کار تنگ و تنگ تر می شود و شبهات بیشتر هم می شود چراکه قرار است با اخلاص ترین ها انتخاب شوند و بی ریشه ها پیشه ها جمع شوند و راهی کوفه و نبرد اصلی شوند.در این عرصه کجای کار هستید ..

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید.


ادامه مطلب
[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 14:11 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به نقل از پرس تی وی، "گوردن داف"، سردبير ارشد وترنز تودي (Veterans Today) در مقاله‌اي که در این سایت منتشر شد، خاطرنشان کرد: «در صورت حمله، ارتش اسرائيل به راحتي از سوي ايراني‌ها کنار زده خواهد شد، زيرا ارتش تل‌آويو توانايي اجراي عمليات لجستيک را ندارد و هم اکنون در داخل با مردمي روبه روست که خواستار پايان خدمت وظيفه عمومي اجباري هستند.»

 
وي گفت: «جوانان اسرائيلي مي‌گويند که از شنيدن هراس‌افکني‌هاي مکرر خسته شده‌اند و ديگر هيچ يک از تهديدهاي رژيم ليکود را باور ندارند.»
 
داف افزود: «بيش از ۵۰ درصد جوانان اسرائيلي از رفتن به خدمت سربازي که يهوديان ارتدوکس افراطي پيش‌تر از آن معاف شده‌اند، امتناع مي‌کنند.»
 
داف نوشت: «در گفتگو با وابسته نظامي پيشين آمريکا در اسرائيل، متوجه شدم که تنها يگان‌هاي کمي از ارتش اسرائيل درجه يک هستند و باقي يگان‌ها توانايي کمتري دارند.»
 
وي تاکيد کرد که اسرائيل به خاطر هراس از ايران، ممکن است به هر تدبيري براي ورود ديگر کشورها به جنگ عليه ايران متوسل شود.
 
وي گفت: «اسرائيل احتمالا تلاش مي‌کند تا با حمله به نيروهاي آمريکا در منطقه خليج فارس يا حمله به يکي از کشورهاي اروپايي عضو ناتو در مسابقات المپيک، تهاجم به ايران را تسريع بخشد... اطلاعات به شدت موثقي وجود دارد که مؤيد برنامه ريزي براي ترتيب دادن حمله‌اي به مسابقات المپيک است.»
 
داف افزود: «اسرائيل پس از حمله به کشتي آمريکايي در خليج فارس يا المپيک لندن، از لابي قدرتمندش در آمريکا و رسانه‌هاي بين‌المللي براي نکوهش ايران به اتهام ارتکاب اين حملات، استفاده خواهد کرد.»
 
داف در پايان نتيجه گيري کرد: «در حالي که اقتصادهاي جهان در ورطه نابودي قرار دارند، هر گونه درگيري مهم به ويژه جنگي که پاي چين را به وسط بکشاند يا بدتر از آن آمريکا در آن نقش تجاوزگر ايفا کند و ارتش اسرائيل بار ديگر همراه واشنگتن باشد، به لحاظ تاريخي قابل تحمل نخواهد بود.»

[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 14:8 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

روزنامه جروزالم پست (The Jerusalem Post) چهارشنبه21 تیر (July.11) خبر داد: ایران کیفیت موشک های خود را ارتقا داده و مرگبار بودن آنها را بیشتر کرده است.

بر اساس این گزارش، جروزالم پست در این باره نوشت: گزارش نظامیان آمریکا نشان می دهد که ایران کیفیت موشک های ضد کشتی و موشک های بازدارنده در مقابل موشک های متجاوز را در راستای دقیق تر به هدف خوردن و مرگبار بودن، ارتقاء بخشیده و آنها را در شرایط بهتری تولید می کند.

این روزنامه صهیونیستی اضافه کرد: در این گزارش که از سوی پنتاگون (Pentagon) تهیه شده و هفته قبل در کنگره آمریکا خوانده شد، آمده است: تهران توانایی موشک های بالستیک (Ballistic missiles) خود را بسیار ارتقا داده و قدرت تخریب آنها برای هدف قرار دادن ناوهای دریایی را بیشتر کرده است.

به نوشته جروزالم پست، این گزارش در 29 ژوئن 2012 تهیه شده و به امضای "لئون پانه تا" رسیده است. وی در این باره گفته است: «ایران توانایی های تخریبی خود را افزایش داده است و ساخت موشک های با سوخت جامد را توسعه داده است و این توسعه موشکی ایران در حالی است که این کشور در مانورهای نظامی خود از موشک های بالستیک استفاده می کند وکشتی ها و زیردریایی های جدید خود را نیز به میدان آورده است.»

این روزنامه صهیونیستی ادامه داد: درگزارش پنتاگون آمده است که جمهوری اسلامی ایران تا سال 2015 به خودکفایی در امر ساخت موشک های بین قاره ای بالستیک نیز می رسد. همچنین وزیر اقتصاد اسرائیل نیز اخیرا اظهار داشته است که ایران به زودی موشک های قاره پیمایی تولید خواهد کرد که توانایی رسیدن به آمریکا را هم خواهند داشت.

روزنامه جروزالم پست در پایان افزود: ایران این توانایی را دارد که در هنگام پرتاب موشک های خود آنها را از تیررس موشک های بازدارنده مصون نگه داشته تا مورد هدف قرار نگیرد.

[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 14:7 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

برای دریافت چند پوستر - بنر زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 13:37 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به نقل از نیویورک تایمز، برای اولین بار آماری به طور علنی منتشر شده که نشان می دهد اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا با سخاوتمندی به 1.3 میلیون تقاضای دولت ایالات متحده برای دسترسی به اطلاعات شخصی مشترکان خود پاسخ مثبت داده اند.

این اطلاعات که در اختیار نهادهای مختلف دولتی و قضایی قرار گرفته شامل محتوای پیامک های رد و بدل شده، موقعیت مکانی برقرای تماس ها از سوی مالک گوشی و دیگر اطلاعاتی است که دسترسی به آنها از سوی مقامات دولتی ضروری تشخیص داده شده است.

گزارش یاد شده به دنبال اصرار و پافشاری برخی نمایندگان کنگره آمریکا منتشر شده است. این اسناد نشانگر رشد انفجارآمیز نقض حریم شخصی کاربران تلفن همراه از سوی کاخ سفید در 5 سال اخیر است. در برخی موارد یک اپراتور تلفن همراه در عرض یک روز هزاران بار اطلاعات شخصی مشترکان مختلف خود را به درخواست پلیس، دادگاه های قضایی، نیروهای امنیتی و... افشا کرده است.

در مواردی اپراتورهای تلفن همراه درخواست های مطرح شده را غیرقابل توجیه و از نظر حقوقی تردید برانگیز تشخیص داده اند، اما به اصرار نهادهای دولتی و قضایی سرانجام در برابر خواست های آنها تسلیم شده اند. در یک مورد هم یک اپراتور به شدت در برابر درخواست پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) مقاومت کرده، اما به نتیجه نرسیده است.

در حالی که پیش از این تصور می رفت این اقدام در آمریکا ابعاد ملی ندارد، اما حال مشخص شده که نیروهای دولتی و قضایی در آمریکا این قانون شکنی را به طور گسترده و در سطح ملی در همه ایالت ها انجام می دهند. نماینده دموکرات کنگره آمریکا پس از افشای ابعاد اقدامات یاد شده گفته...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, ] [ 22:39 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

حجت الاسلام "مهدی طائب"، رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار شامگاه ديروز در نشست اعلام موجوديت جبهه جهاد سايبري مرصاد كه با عنوان "بررسي تهديدها و فرصت‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي" برگزار شد، با اشاره به ابعاد عمليات رواني گفت: «در بحث عمليات رواني ابتدا بايد به دنبال چيستي باشيم و بعد به دنبال چرايي و چگونگي.»


وي افزود: «چيستي عمليات رواني زماني مشخص مي‌شود كه كل عمليات براي ما توضيح داده شود، زيرا دنيا محل تضارب منافع انسان‌هاست و انسان‌ها اصولا بر سر منافع با يكديگر دعوا مي‌كنند.»

طائب با اشاره به آيه‌اي از قرآن در خصوص سكونت آدم و حوا در بهشت گفت: «خداوند عبودت حضرت آدم را در نماز و روزه و… قرار نداد بلكه گفت از چه بخور و از چه نخور كه وي نافرماني كرد و خورد.»

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: «اينجا مشخص شد كه انسان بنده كامل نيست و خداوند حضرت آدم را به زمين فرستاد.»

وي با اشاره به ادامه آيه گفت: «در زمين هم انسان‌ها با يكديگر جدل و دعوا مي‌كنند. توپ،‌ تانك، ‌فشار، زور و تمام اينها عمليات فيزيكي است.»

طائب تصريح كرد: «اما شكل ديگر اين است كه از عمليات فيزيكي استفاده نكنيم و به گونه‌اي عمل کنیم كه فرد خود با دست خويش منافع را تقديم كند كه اين عمليات رواني است، عمليات رواني يعني اثرگذاري بر فكر و اراده طرف مقابل به گونه‌اي كه خواسته شما را با اراده خودش بدون درگيري انجام دهد.»

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اولويت عمليات رواني بر عمليات فيزيكي گفت: «اگر عمليات فيزيكي را به خوبي تحليل كنيم، مشخص مي‌شود عمليات رواني اصل است؛ چرا كه عمليات فيزيكي اثر دارد اما پايدار نيست.»

وي افزود: «در عمليات فيزيكي زد و خورد وجود دارد عده‌اي بازمانده باقي مي‌مانند كه اين افراد حتي در بهترين شرايط


ادامه مطلب
[ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, ] [ 22:38 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

دو تبعه بازداشت شده کشور آذربايجان در ايران، به اتهام جاسوسي و تلاش براي ايجاد تنش‌هاي قومي در کشورمان، تحت بازجويي قرار دارند.

يک مقام مسئول در استان آذربايجان شرقي ايران با اعلام اين مطلب افزود: مدارک و اسناد به دست‌ آمده نشان مي‌دهد که "شهريار حاجي زاده" و "فريد حسين اف" با هدايت سرويس اطلاعاتي آذربايجان MTN، وارد ايران شده بودند؛ آن‌ها ماموريت داشتند تا تعدادي از معترضان داخلي را همسو با مقاصد خود و در راستاي جدايي‌طلبي به کار گيرند.»

روش مورد استفاده دو تبعه آذري بازداشت شده، همان روشي محسوب می‌شود که رژیم صهیونیستی مدت‌هاست براي اجراي آن در تلاش است.

تحريک و حمايت عناصر افراطي در جمهوري آذربايجان، پرداخت بودجه و در اختيار گذاشتن تجربيات و آموزش اين عوامل و در نهايت اعزام هدفمند آن‌ها به ايران، موجب افزايش تنش‌هاي سياسي بين دو کشور ايران و آذربايجان شده است.

حاجي زاده و حسين اف با پوشش يک موسسه فرهنگي و با دعوتنامه‌اي جعلي که از سوي رابط ايراني‌شان برايشان ارسال شده بود، وارد ايران شدند.

دو متهم مذکور در راستاي ماموريت خود، اقدام به جمع آوري اطلاعات و تصويربرداري از اماکن خاص کرده‌اند.

در سال‌هاي اخير، جمهوري آذربايجان به محلي مناسب براي تردد و ترانزيت جاسوس‌ها و تروريست‌ها، به کشورهاي ثالث از جمله رژیم صهیونیستی تبديل شده است.


[ شنبه 17 تير 1391برچسب:, ] [ 23:22 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به نقل از مشرق، نیروهای دریایی و زمینی آمریکا در پایگاه "فورت استوری"، تصویر زن محجبه‌ای که سلاحی را در دست تکان می‌داد، سیبل تمرین‌های خود قرار می‌دادند که این موضوع پس از انتشار تصویر فوق در نشریه "ویرجینیا پیلوت" افشا شد و انتقاداتی را به همراه داشت.

بر اساس این گزارش، در این تصویر، پشت سر این زن تعدادی قرآن و نیز جملات مقدس اسلامی آویخته شده بود. همین موضوع موجب خشم اعضا شورای روابط آمریکایی- اسلامی شد. آنها فورا نامه‌ای برای "لئون پانتا"،‌ وزیر دفاع آمریکا ارسال و نگرانی عمیق خود را از این موضوع بیان کردند.

در این نامه آمده است:‌ استفاده از تصویر زن مسلمانی که دارای حجاب اسلامی است و قرآن پشت سر او آویخته شده به عنوان سیبل تمرین نیروهای نظامی ملی ما، توهین آمیز است و پیام منفی و غیرسازنده‌ای هم برای نیروهای آموزشی و هم ملت‌های مسلمانی ارسال می‌کند که احتمال دارد این نیروها به آنجا اعزام شوند.

پنتاگون سریعا به این موضوع پاسخ داد. "دیوید للوید" که بر گروه‌های آموزشی نیروی دریایی و زمینی آمریکا در سواحل ویرجینیا نظارت دارد، به خبرنگاران گفت: «نیروی دریایی این تصویر خاص و "نوشته‌های عربی" مورد نظر را حذف کرد و برای تمرین‌های آموزشی آینده از گزینه‌های دیگر استفاده خواهد کرد.»

"جیسون دیتز"، سردبیر پایگاه خبری "انتی وار" در این باره به راشاتودی گفت: «مسئله اسلام‌هراسی در آمریکا بسیار جدی است و ارتش آمریکا صرفا به آتش این موضوع دامن می‌زند.»

وی افزود:‌ «پنتاگون پیش از این نیز به "کلونل متیو دولی" اجازه داده بود علنا رشته‌ای را آموزش دهد که نسل‌کشی مسلمانان جهان را ترویج می‌کرد. این امر نشان می‌دهد ارتش آمریکا مسائل تعصبی را به اندازه کافی جدی نمی‌گیرد.»





[ شنبه 17 تير 1391برچسب:, ] [ 23:14 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

فریادهای آقای بهجت (ره) هنگام سلام نماز برای من سئوال شده بود، گفتم اگر ندانم چرا فریاد می‌کشد دیگر برای نماز به قم نمی‌روم.

 

«تهران زندگی می‌کردم، کارم در زمینه کامپیوتر بود، روزی از تلویزیون یکی از نمازهایی را که آیت‌الله بهجت (ره) می‌خواندند را دیدم و لذت بردم.

تصمیم گرفتم به قم بروم و نماز جماعتم را به امامت آیت‌الله بهجت (ره) بخوانم، همین کار را هم کردم، به قم رفتم، دیدم بله همان نماز باشکوهی که در تلویزیون دیدم در قم اقامه می‌شود، نمازهای پشت آقا بسیار برایم شیرین و لذت بخش بود، برنامه‌ام را طوری تنظیم کردم که هر روز صبح بروم قم و نماز صبحم را به امامت آقای بهجت بخوانم و به تهران برگردم.

یک سال کارم همین شده بود، هر روز صبح می‌رفتم قم نماز می‌خواندم و برمی‌گشتم، در این زمان شیطان هم بیکار ننشسته بود، هر روز مرا وسوسه می‌کرد که چرا از کار و زندگی می‌زنی و به قم می‌روی؟ خوب همین نماز را در تهران بخوان و … .

کم کم نسبت به فریادهای آیت‌الله بهجت (ره) هنگام سلام دادن آخر نماز حساس شده بودم، آخه چرا آقا فریاد می‌کشه؟ چرا داد می‌زنه؟ چرا با درد سلام می‌ده؟ حساسیتم طوری شده بود که خودم قبل از سلام‌های آقا سلام می‌دادم.

به خودم گفتم من اگر نفهمم چرا آقا موقع سلام آخر نماز فریاد می‌کشه دیگه نمیام قم نماز بخونم، همون تهران می‌خونم، این هفته هفته آخرمه …

یک روز آومدم و رفتم دم درب منزل آقا، در زدم، گفتم باید بپرسم دلیل این فریادهای بلند چیه، رفتم دیدم آقا میهمان داشتند، گوشه اتاق نشستم و در افکار خودم غوطه‌ور شدم، تو ذهن خودم با آقا حرف می‌زدم، آقا اگر بهم نگی می‌رم هان! آقا دیگه نمیام پشتت نماز بخونم هان! تو همین افکار بودم که آیت‌الله بهجت انگار حرفامو شنیده باشه سر بلند کرد و به من خیره شد، به خودم لرزیدم، یعنی آقا فهمیده من چی می‌گفتم؟ من که تو دلم گفتم، بلند حرفی نزدم، چطور شنید؟

سرم را پایین انداختم و آرام از مجلس خارج شدم و به تهران برگشتم، در راه دائما با خودم می‌گفتم آقا چطور حرف‌های من را شنید؟ در همین افکار بودم تا اینکه شب شد و خوابیدم، در خواب دیدم پشت آیت‌الله بهجت (ره) ایستادم و در صف اول نماز می‌خوانم، متعجب شدم، در بیداری اصلا نمی‌توانستم به چند صف جلو برسم چه برسد به اینکه برم صف اول!

خوشحال بودم و پشت آقا نماز می‌خواندم، یک دفعه تعجب کردم، دیدم در جلوی آقا، روبروی محراب یک دربی باز است به یک باغ بزرگ و آباد، آخه این در رو کی باز کردند؟ اصلا قم چنین باغ بزرگی نداره، تعجب کردم، باغ سر سبز و پر از میوه‌ای بود، خدای من این باغ کجا بوده؟ در همین افکار بودم که به سلام آخر نماز رسیدیم، در انتهای نماز و هنگام سلام نماز درب باغ محکم بسته شد، یک لحظه از خواب پریدم.

یعنی من خواب بودم؟ آقا جواب سئوال من رو در خواب دادند، پس راز این فریاد بلند آقا هنگام سلام نماز درد دل کندن از آن باغ آباد و بازگشت به زمین خاکی بود؟ به دلیل این درد آقا فریاد می‌کشید، من جواب سئوالم رو گرفته بودم و پس از آن سه سال دیگر عاشقانه هر روز صبح برای نماز به قم می‌رفتم و سپس به تهران بازمی‌گشتم تا آقا رحلت کردند.»

این مطالب خاطرات یکی از نمازگزاران حضرت آیت‌الله العظمی بهجت (ره) بود که توسط پسر این مرجع تقلید فقید در مراسم سالگرد حضرت آیت‌الله بهجت (ره) در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین بازگو شد.


[ جمعه 16 تير 1391برچسب:, ] [ 10:47 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

نقل مى کنند: بعضى از علماى متعصّب اهل سنّت کتابى در ردّ مذهب جعفرى نوشته بود، و آن را براى مردم مى خواند و مردم را نسبت به مذهب تشیّع ، گمراه و بدبین مى نمود، مرجع معروف شیعه ، علامه حلّى (متوفى 726 ه.ق) تصمیم گرفت به هر نحو ممکن ، آن کتاب را از وى به عنوان امانت بگیرد و پس از اطلاع از مطالب آن ، ردّ آن را بنویسد، ولى آن دانشمند سنّى ، آن کتاب را به هیچکس نمى داد.

علامه حلى مدتى به عنوان شاگرد او، به کلاس درس او رفت ، و ارتباط خود را با او گرم کرد، و پس از ایامى ، از او تقاضا کرد که مدتى آن کتاب را به عنوان امانت به وى بدهد.
سرانجام او گفت : ((من نذر کرده ام که این کتاب را بیش از یک شب به احدى ندهم .))

علامه ، فرصت را از دست نداد، به عنوان یکشب ، آن کتاب را از او گرفت و به خانه اش آورد، و تصمیم گرفت از روى آن کتاب ، تا آنجا که امکان دارد، رونوشت بردارد، مشغول نوشتن آن کتاب شد، تا نصف شب فرا رسید، ناگهان شخصى در لباس مردم حجاز، در همان نصف شب (به عنوان مهمان) بر علامه وارد شد، و پس از احوالپرسى ، به علامه گفت : ((نوشتن این کتاب را به من واگذار و تو خسته اى ، استراحت کن .))

علامه قبول کرد، و کتاب را در اختیار او گذاشت ، و به بستر رفت و خوابید، پس از آنکه از خواب بیدار شد، دید کسى در خانه نیست ، و آن کتاب (با اینکه قطور بود) بطور معجزه آسائى تا آخر نوشته شده است ، و در پایان آن نام مقدس امام زمان ، حضرت مهدى (علیه السلام ) امضاء شده است ، فهمید که آن شخص امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) بوده و علامه را در این کار کمک نموده است .

بعضى در مورد این حکایت گفته اند: ((این کتاب ، بسیار ضخیم بود که رونویسى از آن ، یکسال یا بیشتر، طول مى کشید، علامه در آن شب ، چند صفحه از آن را نوشت و خسته شد، ناگهان مردى به قیافه مردم حجاز بر او وارد شد و سلام کرد و نشست و به علامه گفت :((تو خط کشى کن و نوشتن را به من واگذار)) علامه قبول کرد و به خط کشى مشغول شد، و او مى نوشت ، اما به قدرى سریع مى نوشت ، که علامه در خط کشى صفحات به او نمى رسید، هنگامى که آواز خروس در سحر آن شب بلند شد، علامه دید، کتاب تا آخر، نوشته شده است.

[ جمعه 16 تير 1391برچسب:, ] [ 10:46 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

سنگرنیوز/آیت‌الله مرعشی نجفی تا هنگام وفات موفق به زیارت خانه خدا نشد؛ تا واپسین روزهای عمر بارها از ایشان سؤال می‌شد چطور تا حالا مشرف نشده‌اید؟ می‌فرمود: مستطیع نشدم، من نمی‌توانم وجوهات را برای خود صرف کنم!

به گزارشس نگرنیوز به نقل از رجا و فارس، آیت‌الله سید شهاب‌الدین مرعشی نجفی، (1315 - 1411 ه.ق) فرزند آیت‌الله سید شمس‌الدین محمود حسینی مرعشی بود، ایشان فقیه، ادیب و محدث عالیقدر جهان اسلام و تشیع در عصر حاضر بود و از محضر اساتید نجف در علوم مختلف کسب فیض کرد، آنگاه خود بر کرسی تدریس تکیه زد.
 
*عدم تشرف به بیت‌الله‌‌الحرام
حاج سید محمود مرعشی، فرزند آیت‌الله مرعشی درباره پدر می‌گوید: آیت‌الله نجفی تا هنگام وفات موفق به زیارت خانه خدا نشدند، تا واپسین روزهای عمر بارها از ایشان سوال می‌شد چطور تا حالا مشرف نشده‌اید؟ می‌فرمود: مستطیع نشدم!
یک وقتی شخصی گفت: آقا این همه پول در اختیار شما هست، شما چگونه مستطیع نشدید؟
فرمود: این پول‌ها از آن من نیست، مال وجوهات، سهم امام و سهم سادات، مطالبه عبّاد و زکوات است و من نمی‌توانم اینها را برای خود صرف کنم و به مکه مشرف شوم، در حالی که از خودم هیچ چیزی در دنیا ندارم، پس من مستطیع نیستم.
دیگری گفت: یک وقت ممکن است کسی شما را مهمان کند، فرمود: من باید بدانم آن پولی که می‌خواهم با آن مرا میهمان کند، از کجا تامین شده است؛ خدای ناکرده پول‌های شبهه‌ناک نباشد، دلم می‌خواهد که پول از آن خودم باشد.
*مصرف بیت‌المال
اگر کسی در حرم مطهر به ایشان وجوهاتی می‌داد، همان شب باید آن را به مصرف می‌رساند و نمی‌گذاشت ...



ادامه مطلب
[ جمعه 16 تير 1391برچسب:, ] [ 10:41 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

سهم شما فقط یک گناه - در ادامه مطلب ..


ادامه مطلب
[ جمعه 16 تير 1391برچسب:, ] [ 10:41 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

«فیلیپ سندروس» عضو تیم ملی سوییس که تحصیلات خود را در در رشته ادیان به پایان رسانده و مطالعات بسیاری در زمینه مذاهب مختلف داشته است سرانجام با مطالعه بر روی کتب اسلامی‌در نهایت به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.

ملی پوش آرسنال
شیعه شد + عکس

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «فیلیپ سیلویان سندروس ـ Philippe Sylvain Senderos» عضو تیم ملی سوییس و مدافع تیم “فولام انگلستان” با حضور در مرکز اسلامی‌منچستر به دین مبین اسلام و مذهب ناب تشیع گروید.

سندروس ۲۷ ساله که سابقه بازی در باشگاههای “آرسنال و اورتون انگلیس” و “آ ث میلان ایتالیا” را نیز دارد قبل از گرایش به اسلام تحصیلات خود را در در رشته ادیان به پایان رسانده و مطالعات بسیاری در زمینه مذاهب مختلف داشته است.

به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، علاقه وی به مباحث دینی آنقدر زیاد است که پیش از این در مصاحبه ای که با نشریه آرسنال داشت گفته بود که اگر فوتبالیست نمی‌شد بعنوان یک کشیش در کلیسا به زندگی خود ادامه می‌داد.

فیلیپ با وجود علاقه به مسیحیت و مطالعه بر روی این دین، در نهایت با مطالعه کتب اسلامی‌به حقانیت و جامعیت دین اسلام پی برد و به مذهب تشیع گروید. وی با حضور در مرکز اسلامی‌منچستر و ادای شهادتین نزد روحانی شیعه این مرکز، به شرف اسلام نائل آمد.

 

خبرگزاری شبستان هم در تحلیلی از این رویداد نوشت: “پیش از این توپچی‌های سرشناس دیگری هم به اسلام گرویده اند اما در مراکزی اسلامی‌که عمدتا مربوط به اهل تسنن یا سلفی‌ها بوده اند. اما اهمیت اسلام آوردن فیلیپ سندروس آن جاست که او اکنون درباشگاه فولام در غرب لندن و متعلق به یک ثروتمند مصری نزدیک به سلفی‌ها شاغل است اما برای به جا آوردن آئین تشهد به رسم شیعیان، مسافتی بیش از صد کیلومتر تا شهر منچستر را پشت سر ...

ادامه + عکس در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ جمعه 16 تير 1391برچسب:, ] [ 10:39 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص جزئیات انهدام 4 تیم تروریستی به وسیله سپاه گفت: «اطلاعاتی داشتیم که عناصر ضد انقلاب خارج از کشور تعدادی تیم برای اجرای عملیات‌های انتحاری سازماندهی کرده‌اند.»

وی افزود: «عزیزان اطلاعاتی نیروی زمینی تلاش زیادی کردند که آنها را رهگیری کنند و در پی این اقدامات بود که این تیم‌ها در دام رهگیری ما قرار گرفته‌اند.»

پاکپور ادامه داد: «اولین تیم و نفرات را 2 ـ 3 روز قبل از عید دستگیر کردیم که مقادیر زیادی کمربند‌ انتحاری و جلیقه‌های انفجاری با خودشان حمل می‌کردند.»

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: «به دنبال آن، بعد از دوم و سوم عید، سرنخ‌هایی از تیم‌های دیگر به دستمان آمد و عملیات‌های مختلفی را در جنوب شرق انجام دادیم که باعث شد دو تیم دیگر از عناصر ضد انقلاب منهدم و چهار نفر از آنها به درک واصل شوند. همچنین چندین نفر با تجهیزات کامل از این عناصر دستگیر شده‌اند.»

وی افزود: «زمانی که تصاویر تجهیزات این تیم‌ها منتشر شود متوجه می‌شوید که آنها چه توطئه‌‌ایی را برای مردم این مملکت در ایام عید تدارک دیده بودند که توطئه‌شان نقش بر آب شد.»

پاکپور با تاکید بر اینکه این تیم‌ها همگی منهدم شده‌اند، گفت: «این چهار تیم تروریستی در منطقه جنوب شرق منهدم شده‌اند و نتوانسته‌اند وارد مرکز کشور شوند و اشراف اطلاعاتی کامل ما باعث شد آنها در نزدیکی مرز منهدم شوند.»

فرماندهی نیروی زمینی سپاه در پایان اعلام کرد: «تیم چهارم ترویستی حدود یک ماه پیش منهدم شد.»

[ سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, ] [ 9:13 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

روز مصاحبه:

جناب شیطان با دو ساعت تاخیر حاضر شد. وقتی هم که رسید عذرخواهی کرد و گفت:
مأموریت خطیری پیش اومد که از دوستان ساخته نبود و می بایست خودم انجام می دادم.
پیش از انجام مصاحبه گفتم:
با چه تضمینی باور کنم که در جریان مصاحبه بر مبنای صداقت در گفتار سخن خواهی گفت؟
خندید و گفت: دلیلی ندارد دروغ بگویم. چون من به حربه ای مجهزم که اگر پرده از تمام اسرار من برداشته شود باز هم می توانم به خواسته های خود دست یابم.
گفتم: چه حربـه ای؟
جواب داد: غفلت؛ انسانها را به خواب نوشین غفلت می برم و آن وقت نقشه هایم را عملی می کنم.
سوگند یاد می کنم که تا انتقامم را باز نستانم ، شما آدمیان را لحظه ای آسوده نخواهم گذاشت، پیوسته بر سر راهتان در کمین می نشینم و راهزن راهتان می شوم. اکنون ببینید چگونه راه نجات را بر شما خواهم بست...

متن مصاحبه:

عبدالله: خودتان را معرفی کنید.
شیطان: فردی هستم از طایفه جن. مسمی به اسم خاص "ابلیس" و مشهور به اسم عام "شیطان"؛ البته اسامی و اوصاف دیگری هم دارم که چندان معروف نیستند نظیر وسواس، خنّاس، عزازیل، عفریت، شیصبان، حارث، مارد، غوی، رجیم، ابو مره، ابولبین، مذموم، مرید و…(1)

عبدالله: پیشه و شغل شما چیست؟
شیطان: مشاغل فراوانی دارم؛ گاهی مسافر کشم؛ سر دو راهی حق و باطل می ایستم و مسافران را در جاده گمراهی در بست به سفر جهنم می برم. گاهی کشاورزم و بذر کینه و نفاق را در زمین دلها می افشانم. گاهی نقاشم؛ رنگ بطلان به چهره حقیقت می زنم و جامه کژی برقامت راستی می پوشانم. گاهی هم خلبانم؛ با بالهای وسوسه و القاء آنقدر بر فراز قلب آدمی چرخ می زنم تا باند مناسب برای فرود بیابم.(2)

عبدالله: دشمنی دیرینه ات با آدمی زاد از کجا سرچشمه می گیرد؟
شیطان: ماجرا از آن روزی شروع شد که صحنه آرای خلقت، دست به کار آفرینش آدم شد.(3) ملائک نه از روی اعتراض که از روی کنجکاوی گفتند: این موجود خاکی که می آفرینی بر روی زمین فسادها خواهد انگیخت و خونهای بسیارخواهد ریخت.اگر قصد تو طاعت بردن است که ما در فرمانبری مطاعیم. واگر مقصود تو تسبیح و تقدیس است که ما پیوسته در این کاریم.(4)

ادامه دارد ..


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ] [ 13:38 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

معاون اجتماعی پلیس فضای تبادل اطلاعات با تاکید بر اینکه نوجوانان بیشترین قربانیان جرائم رایانه ای در کشور هستند، از بررسی طرحی خبر داد که بر اساس آن ورود افراد زیر 14 سال به مکانهایی مانند کافی نت به دلیل بروز آسیب های احتمالی ممنوع شود.

"محسن میربهرسی" با اشاره به ممنوعیت ورود افراد زیر 14 سال به کافی نتها در استان آذربایجان غربی که از سوی دادستانی دستور داده شده است، اظهار داشت: «پلیس فتا در این زمینه هنوز بخشنامه ای را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما با توجه به اینکه بیشترین قربانیان جرائم رایانه ای را نوجوانان دارای سن پایین تشکیل می دهند، ممنوعیت ورود این افراد به کافی نتها در دست بررسی قرار گرفته است.»

وی با بیان اینکه برخی استانهای کشور بر اساس حکم دادستانی اجرای این بخشنامه را در دستور کار قرار داده‌اند، ادامه داد: «بررسی ها نشان می دهد که افراد کمتر از 14 سال بیشترین فریب مالی را در مکانهایی مانند کافی نتها می خورند و بر این اساس با توجه به شکایتهای انجام شده خانواده های این قربانیان از کافی نتها، موضوع ممانعت از ورود این افراد به کافی نتها در دستور بررسی قرار گرفت که در صورت تایید نهایی اعلام عمومی خواهد شد.»

میربهرسی با تاکید بر اینکه این موضوع در حال حاضر تنها برای کافی نتها است چرا که این اماکن ممکن است آسیبهای دوسویه ای را برای کاربران به همراه داشته باشد، تصریح کرد: «در زمینه گیم نتها نیز ساماندهی و نظارت از سوی وزارت ارشاد در حال انجام است چرا که این اماکن می تواند از نظر بازیهای نامناسبی که عرضه می کنند آسیب رسان باشند.»

معاون اجتماعی پلیس فتا با بیان اینکه خانواده ها باید از حضور فرزندان خود در اماکنی مانند کافی نت و گیم نت کاملا مطلع باشند، ادامه داد: «در صورت اتمام بررسی این طرح، نتایج به دست آمده از اجرای آن و استانها و مناطقی که در این زمینه بیشترین آلودگی را دارند به قوه قضائیه ارائه می شود که در صورت تایید دادستان و موافقت با این طرح، اجرای آن به کل کشور بخشنامه خواهد شد.»

وی با تاکید بر اینکه این طرح فعلا سراسری نیست و نیازمند بررسی بیشتر است، خاطرنشان کرد: «پلیس فتا ساماندهی و نظارت بر بازی‌های آنلاین را که مواردی از کلاهبرداری از آن گزارش شده را نیز دستور کار قرار داده است اما در زمینه محتوای بازیها و نوع بازیهایی که در اماکنی مانند گیم نت ارائه می شود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد کار نظارت و ساماندهی شده است.»

[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ] [ 10:5 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به گزارش گرداب به نقل از مجله فرانسوی لی پوئن، "مؤسسه مصرف ملی فرانسه"، نوشابه های پپسی و کوکاکولا را به علت داشتن الکل از لیست محصولات حلال خارج کرد.

تحقیقات مؤسسه مصرف ملی فرانسه نشان داد که در نوشابه های پپسی و کوکاکولا مقداری الکل وجود دارد.

این مجله در این رابطه نوشت: در میان 10 نوع از نوشابه های موجود پپسی و کوکا در بازار مانند کوکاکولا زیرو و کوکا کولا لایت 10 میلی گرم الکل وجود دارد.

مجله پوئن افزود: به علت اینکه این مقدار الکل در نوشابه‌‏ها برای مسلمانان مشکل به‌وجود آورده، این نوشیدنی‏‌ها را از لیست محصولات حلال خارج کرده است.

در واکنش به این اعلام، "میشل بیبین"، مدیر امور علمی و مقرراتی شرکت "کوکاکولا" در فرانسه وجود الکل در فرمول تولید کوکاکولا را امری طبیعی دانست و با اعلام اینکه این امر از سوی مقامات دولتی به رسمیت شناخته شده است، تعجب مردم از وجود این مقدار الکل در نوشابه‌‏ها را محکوم کرد!

از سوی دیگر سخنگوی شرکت پپسی ـ علی رغم اثبات علمی "موسسه مصرف ملی" ـ وجود مقداری الکل در نوشابه‏‌های این شرکت را رد کرد.

پیش از این نیز فتاوایی در رابطه با حرام و نجس بودن کوکاکولا به خاطر داشتن الکل منتشر شده بود.

[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ] [ 10:4 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از دستیابی به جزئیات جدیدی از هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی RQ170 خبر داد.

سردار "احمد وحیدی"، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: «دستیابی به جزئیات و مسائل فنی RQ170 مسیر طبیعی خود را طی می‌کند که در این راستا دستاوردهای جدیدی به دست آمده، اما بنای انتشار عمومی آنها را نداریم.»

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت شکایت ایران از روسیه بابت عدم تحویل سامانه موشکی S300 خاطرنشان کرد: «این موضوع هنوز در مجامع حقوقی بین المللی در حال بررسی است و این افزایش زمان رسیدگی در این گونه مجامع طبیعی است.»

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین در خصوص تنگه هرمز و امنیت منطقه گفت: «ایران تا کنون بزرگترین تامین کننده امنیت تنگه هرمز بوده و با هر کسی که قصد به مخاطره انداختن این تنگه را داشته مقابله کرده است.»

وی با تاکید بر اینکه تنگه هرمز بخشی از منافع حیاتی کشورمان است، اظهار داشت: «ما نسبت به تنگه هرمز حساسیت ویژه‌ای داریم و تمام اتفاقاتی که در این تنگه می‌افتد را زیر نظر داشته و مراقبت می‌کنیم.»

[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ] [ 10:2 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به نقل از مهر، سردار "امیر علی حاجی زاده"، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، در نشست خبری دیروز خود با اعلام خبر برگزاری رزمایش بزرگ تخصصی نیروی هوافضای سپاه (پیامبر اعظم 7) در خصوص پیام این رزمایش گفت: «طبیعتا برخی کشورهای فرامنطقه ای و منطقه ای چنگ و دندانهایی به ایران نشان می دهند که بیشتر شبیه یک بلوف است. ما با انجام این رزمایش این پیام را برای این کشورهای ماجراجو داریم که در ایستادگی در مقابل فشارها و زورگویی های آنها در کنار ملت ایران مصمم ایستاده ایم و هرگونه تهدید و شرارت احتمالی آنها را قاطع، محکم و کوبنده پاسخ خواهیم داد.»

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: «در روزهای آخر رزمایش پیامبر اعظم 7 از بمب افکن های بدون سرنشین استفاده خواهد شد و هواپیماهای جنگنده سپاه و هواپیماهای بدون سرنشین عملیات خواهند کرد.»

وی افزود: «اگر واقعه ای اتفاق بیافتد موشک های زمین به زمین جمهوری اسلامی ایران همچون صاعقه بر سر متجاوزان فرود خواهد آمد.»

سردار حاجی زاده همچنین با اشاره به پیشرفت کشورمان در بحث تکنولوژی موشکی گفت: «فعالیت ما بعد از دوران دفاع مقدس متوقف نشد و هر روزی که پیش رفتیم دستاوردهای جدیدی برای بخش دفاعی کشورمان حاصل شده است.»

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: «از همان ابتدای انقلاب ما در بحث سلاح های تهاجمی تحریم شدیم و به واسطه این تحریم ها هر روز یک دستاورد جدیدی را داشته ایم.»

وی با اشاره به اینکه امروز دیگر نیازی به کپی سازی و مونتاژ نداریم گفت: «متخصصین ما امروز ایده هایشان را به محصول تبدیل می کنند به طوری که ما ...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ] [ 10:0 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

"سیاوش اوستا"، مجری شبکه سلطنت طلب پارس، خود را منجی ایران در مقابل اقدام نظامی غرب علیه کشورمان خواند!

وی مدعی شد: «قرار بود ماه ژوئن به ایران حمله شود، مصاحبه من با العربیه و هشداری که درباره سپاه قدس و خطرات آن دادم، باعث شد که به ایران حمله نکنند. این مصاحبه، نقش بسیار مهمی داشت در اینکه دنیا برای سرنگونی رژیم ایران راه دیگری را پیش گیرد.»

وی همچنین افزود: «رئیس سازمان سیای آمریکا، رئیس موساد و تمام سازمان های اطلاعاتی غرب مخالف جنگ دیگری از جمله با ایران هستند.»

سیاوش اوستا در ادامه با اشاره به اینکه اوباما فکر می کند جنگ با ایران سبب پیروزی او در انتخابات خواهد شد، گفت: «اگر آقای اوباما، سیاست مداران و دیگر مقامات آمریکایی، تصمیم به حمله به ایران را بگیرند، فقط به خاطر انتخابات خواهد بود، آنها برای کسب رأی بیشتر این کار را خواهند کرد.»

مجری شبکه سلطنت طلب پارس در پایان، برای پر اهمیت خواندن ادعاهای خود افزود: «ما در پاریس در جایگاه خطرناکی نشسته ایم، شاید به خاطر همین بود که امروز در پاریس می خواستند ما را ترور کنند، باید خیلی مواظب باشیم، چون رژیم از افرادی برای ترور ما استفاده می کند.»

[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 21:22 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

دومين نمايشگاه و جشنواره بازي هاي رايانه اي در حالي از ششم تير در مصلاي امام خميني رحمت الله علیه برگزار مي شود كه اين عرصه همچنان با چالش هاي فراواني مواجه است.

بازي هاي رايانه اي يكي از محصولات تكنولوژيك تمدن جديد انساني است كه در كشور ما نيز جايگاه ويژه اي را به دست آورده. از سه دهه پيش، اين وسايل در قالب هاي مختلفي چون آتاري، ميكرو، سه گا، پلي استيشن، ايكس باكس و... وارد ايران شده و بخش اعظم كودكان و نوجوانان و حتي گاه بزرگسالان را نيز مجذوب خود ساختند.

اما اين پديده نيز مانند ساير محصولات تكنولوژيك در كنار زيبايي ها و جذابيت هاي خاص خود، عواقبي منفي را نيز در پي دارد. اين پيامدها را در حوزه هاي گوناگوني مي توان شناسايي كرد. از حوزه پزشكي و جسماني گرفته كه نتايجي چون كم تحركي و بدفرم شدن اسكلت كودكان را در پي دارد، تا مسائل رواني كه حداقل عواقبي مانند انزوا و خشونت را به بار مي آورد.

اما تأثير بازي هاي رايانه اي وارداتي از اين حد نيز فراتر است و به طوري كه بسياري از بازي هايي كه از طرق غير قانوني وارد كشورمان مي شوند به شكلي آشكار اهدافي سياسي را دنبال مي كنند. اين بازي ها موضوع هاي گسترده اي را از قبيل آموزش سبك زندگي غربي، ترويج فساد اخلاقي و حتي آموزش شورش هاي خياباني و تخريب اموال عمومي را در دستور كار خود قرار داده اند. اين طيف از بازي هاي رايانه اي در كشورهاي غربي توليد مي شوند و در حجم انبوهي، از راه هاي قاچاق و زيرزميني وارد كشورهاي در حال توسعه و به خصوص ايران مي شوند. بر اساس آمارهاي اعلام شده از سوي مراكز پژوهشي، ساليانه بيش از ۲۵ ميليون بازي خارجي غيرقانوني در دسترس مردم ايران قرار مي گيرد.

اين در حالي است كه به تازگي نيز يك بازي جديد توليد شده كه پيش بيني مي شود در آينده اي نزديك در كشورمان نيز منتشر شود. "كينكت" نام يك گيم جديد است كه از سوی شركت "مايكروسافت" توليد شده است. مهم ترين ويژگي اين بازي اين است كه مي تواند حركات بدن كاربر را در صحنه بازي نمايش دهد؛ يعني كاربر به جاي اينكه حركات را از طريق دسته ابزار انجام دهد، خودش همان نقش را بازي مي كند. اين اتفاق گرچه از نظر تكنولوژيك يك حركت رو به جلو محسوب مي شود، اما داراي عواقب فرهنگي خاصي هم هست. به دليل برخورداري از يك دوربين قدرتمند، اين دستگاه توانايي ضبط تصاوير را دارد. در دوراني كه از دوربين تلفن همراه، دوربين لپ تاپ و ميكروفن لپ تاپ گرفته تا مكالمات تلفني، ايميل ها و... به ابزاري براي جاسوسي تبديل شده اند و به وسیله آژانس امنيت ملي آمريكا (NSA) كنترل مي شوند و اين موضوع صرفاً به افراد سياستمدار و يا افراد خاص جامعه آمريكا اختصاص ندارد و ...


ادامه مطلب
[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 21:14 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

گرداب- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته پاسدار، طی مصاحبه ای تفصیلی به تشریح مواضع و دیدگاه های این نهاد انقلابی درباره مسائل روز، تحولات جهانی و نقش موثر سپاه در پیشبرد اهداف کلان انقلاب و نظام در سطوح داخلی و بین المللی پرداخت. آنچه در پی می آید مشروح مصاحبه سردار سرلشکر "محمدعلی جعفری" است.

سردار جعفری! وظیفه و مأموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن است. برای انجام این وظیفه حتما سپاه مستمرا انقلاب و روندهای آن، موقعیت دشمنان، تهدیدات و مسیر تحولات را رصد می‌کند، به نظر جنابعالی، انقلاب اکنون در چه موقعیت و وضعیتی قرار دارد؟
انقلاب اسلامی، بحران‌های سختی را تجربه کرده و آنها را پشت سر گذاشته است؛ بحران‌ها و حوادث بزرگی که گاه یکی از آنها در سطح پائین‌تری به یک کشور تحمیل شده و آن کشور را فرو پاشانده است. چالش‌ها و تهدیداتی که غالبا سطحی جهانی داشته‌اند؛ یعنی در آن، اکثر کشورهای قدرتمند استکباری جهان با همه توان خود وارد عمل شده‌اند، همانند دفاع مقدس یا تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، فتنه 88، و بحران‌های تجزیه طلبانه در برخی مناطق مرزی، در برخی مقاطع ترورهای گسترده و هم اکنون تحریم اقتصادی.

ملت بزرگ ایران با اتکاء و تبعیت از رهبری انقلاب و با تکیه بر ایمان و با الهام از آموزه‌ها و تعالیم دین مبین اسلام تاکنون توانسته است به شکل شگفت‌انگیز و ستایش برانگیزی بر همه این تهدیدات و چالش‌ها و گاه بحران‌ها غلبه کند. شما نمی‌توانید صفحه‌ای از تاریخ 33 ساله پس از انقلاب را ببینید که در آن دشمن توانسته باشد کوچکترین موفقیت و پیروزی در خور توجهی را به دست آورده باشد و بر عکس همه صفحات تاریخ انقلاب سرشار از افتخارات و پیروزی‌های بزرگ است:

- توطئه‌های تجزیه طلبانه و آشوب‌های داخلی همگی مهار شده و امنیت ملی کشور اکنون در بالاترین سطح خود قرار دارد.

- جنگ تحمیلی با حضور عاشورایی ملت و هدایت‌های پیامبرگونه امام با ناکامی همه دشمنان کوچک و بزرگ و با پیروزی و تحمیل اراده جمهوری اسلامی ایران ...


ادامه مطلب
[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 21:9 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به نقل از پایگاه خبری Siliconwadi فرانسه، "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اواخر هفته گذشته در دفتر کار خود در بیت المقدس با "اریک اشمیت"، مدیرعامل گوگل دیدار کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی این دیدار طرح جدیدی را برای لوگوی گوگل به اشمیت ارائه کرد و آن را طرح پیشنهادی کاربران گوگل در سرزمین‌های اشغالی معرفی کرد.

در طرح لوگوی نتانیاهو، تصویری از کلمه Google دیده می‌شود که در آن نماد پرچم این رژیم، مردی که در نور آفتاب زیر چتری نشسته و همچنین کریستال‌هایی که از سوی "دان شختمن"، پروفسور صهیونیستی برنده امسال جایزه نوبل شیمی کشف شد، دیده می‌شود.

نتانیاهو پس از ارائه این طرح لوگو به اشمیت در اظهاراتی اعلام کرد: «این اسرائیل است؛ علوم، خورشید و گوگل»

اریک اشمیت نیز در پاسخ گفت: «نتانیاهو، نخستین رهبر جهان است که چنین طرحی را برای گوگل ترسیم کرده است.»
 


بر اساس این گزارش، مدیرعامل گوگل نیز طی این دیدار تصویری قاب شده از "طومار یشعیا" به عنوان سمبل و نمادی از طرح پروژه بحرالمیت را که گوگل با همکاری با موزه رژیم صهیونیستی رهبری آن را به‌عهده دارد، به نتانیاهو هدیه داد.

[ شنبه 3 تير 1391برچسب:, ] [ 20:37 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

ستاد کل نیروی‌های مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سوم شعبان، سالروز ولادت امام حسین‌علیه‌السلام در روز پاسدار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بازوی توانمند انقلاب اسلامی و ظرفیت راهبردی و تعیین‌کننده ملت ایران در نبرد با نظام سلطه و مقابله با تهدیدات و توطئه‌های استکبار جهانی دانست.


در بخشی از این بیانیه آمده است: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می دهد سپاه پاسداران به مثابه بخشی از هویت انقلاب اسلامی برای پاسداری و دفاع همه جانبه و سلحشورانه از اهداف، آرمان‌ها، دستاوردها و عناصر اصلی انقلاب همواره در خط مقدم مصاف با دشمنان و ضد انقلاب داخلی و خارجی حضور سرنوشت‌ساز خود را به نمایش گذارده است.

این بیانیه می‌افزاید: با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با قاطعیت می‌توان گفت اگر تدبیر هوشمندانه و آینده نگرانه حضرت امام خمینی‌رحمت‌الله‌علیه مبنی بر تشکیل نهاد مقدس سپاه تحقق نمی‌یافت، بی‌تردید انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با بحران‌ها و طوفان‌های سهمگین که استکبار جهانی، به ویژه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و سلطه‌گر در مسیر ملت ایران ایجاد کرد نمی‌توانست به سلامت عبور کند.

این بیانیه در ادامه با برشماری ویژگی‌های ماموریتی و ساختاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبیین تفاوت‌ها و مزیت‌های آن در مقایسه با سایر نیروهای مسلح رایج تصریح کرده است: سپاه از ساختاری منعطف، فراگیر و با گستره عملیاتی وسیع و همه جانبه برای پاسداری و نگهبانی از عناصر و وجوه اصلی تشکیل‌دهنده انقلاب اسلامی برخوردار بوده و ماموریت‌های خود را همواره با توجه به رویکردها و طرح‌های دشمن و تغییر شرایط محیطی و تهدیدات پیش روی جمهوری اسلامی و ملت ایران در عرصه‌های سخت، نیمه سخت و نرم تعریف کرده است و تاکنون در هر عرصه‌ای که کیان نظام مقدس اسلامی به خطر افتاده است سپاه در عمل به دفاع شجاعانه و پیروزمندانه پرداخته است.

در ادامه این بیانیه قلمرو عملکرد و کارکردهای سپاه در عرصه‌های دفاعی، نظامی، امنیتی، علمی، فرهنگی، سیاسی، سازندگی و پیشرفت کشور، واکاوی و تصریح شده است:‌ توانمندی‌های سپاه به دلیل ماهیت نهادی و نیز حضور نیروهای مؤمن، انقلابی، متعهد، تحصیل کرده، هوشمند و خستگی‌ناپذیر در حوزه‌های مختلف آن را ظرفیت و سلاح راهبردی نظام و انقلاب اسلامی برای حل چالش‌ها، تنگناها و نیازهای کشور قرار داده است به گونه‌ای که در هر زمان و مکان هر نوع اقدام لازم را برای حفظ انقلاب و پیشرفت ملت ایران و جامعه اسلامی انجام می‌دهد.

این بیانیه تاکید کرده است: تردیدی نیست که چرایی هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان که با هدف تخریب منزلت و جایگاه مردمی سپاه صورت می‌پذیرد را باید در موفقیت‌ها و قابلیت‌های سرشار این نهاد در عرصه‌های حفاظت از هستی و کیان انقلاب اسلامی و نقش‌پذیری‌های سترگ در روند پیشرفت کشور و حرکت رو به جلوی ملت ایران جستجو کرد.

این بیانیه مردمی بودن سپاه و اتصال آن به اقیانوس بیکران ملت ایران را از ویژگی‌های تاثیرگذار بر راهبردهای دفاعی این نهاد معرفی و افزوده است: ویژگی مردمی سپاه که به شجره طیبه بسیج نهادینه شده است سپاه را به یک قدرت عظیم ملی در نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده است که بزرگترین توانمندی‌ها را در مقایسه با سایر نیروهای مسلح منطقه‌ای و جهانی دارا است؛ توانمندی و ظرفیتی که در کنار هوشمندی و اقتدار در صحنه شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای فراروی انقلاب و نیز اشراف اطلاعاتی بر موقعیت و رفتارهای دشمنان خواهد توانست دستاوردهای تاریخ‌ساز دیگری را برای انقلاب اسلامی، ملت ایران و نیز ملت‌های اسلامی دیگر به ارمغان آورد.

این بیانیه در پایان با تبریک خجسته‌ زادروز حضرت امام حسین‌علیه‌السلام و قمر بنی هاشم‌علیه‌السلام، به پاسداران و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی و تعظیم به مقام شامخ شهیدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرده است: سپاه رشد، پویایی و بالندگی خود که در عرصه‌های سخت و پرخطر رویارویی با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به دست آورده است را مرهون اطاعت از ولایت فقیه و اجرای فرامین و منویات حضرت امام خمینی‌رحمت‌الله‌علیه و مقام معظم رهبری آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیزمدظله‌العالی و نیز پشتوانه مردمی خود می‌داند و با تأسی به توصیف مسئولیت‌آور بنیانگذار جمهوری اسلامی که "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" همراه با ارتش غیور و دلاور و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و تامین امنیت و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و ایران عزیز لحظه‌ای دریغ نخواهد کرد.


[ شنبه 3 تير 1391برچسب:, ] [ 20:33 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

افشاگري وزير اطلاعات ايران درباره نقش داشتن يکي از کشورهاي همسايه در کمک به رژيم صهيونيستي براي ترور دانشمندان هسته اي ايران بازتاب گسترده اي در مطبوعات باکو داشت.

خبرگزاري "مديافوروم" با تيتر "اشاره وزير اطلاعات به مشارکت عمل يکي از کشورهاي همسايه در ترور دانشمندان هسته اي ايران"، روزنامه "يني مساوات" با تيتر "اشاره وزير اطلاعات اطلاعات ايران به آذربايجان" و روزنامه "آزادليق" با تيتر "بيانات تامل برانگيز وزير اطلاعات ايران" و بسياري از منابع خبري جمهوري آذربايجان، اين موضوع را منعکس کردند.

"حيدر مصلحي"، وزير اطلاعات جمهوري اسلامي ايران اخيرا با اعلام بازداشت 20 تن از عاملان ترور دانشمندان هسته اي ايران گفت: «بسياري از اطلاعات درباره عوامل تروريستي در خارج از ايران جمع‌آوري شده و رژيم صهيونيستي در عمليات تروريستي ضد شهروندان ايراني از امکانات، آموزش و ارتباط دو سرويس جاسوسي آمريکا (CIA) و MI6 انگليس بهره برده است.»

وزير اطلاعات ايران تاکيد کرد: «در عمليات کشف مربوط به دو شبکه تروريستي اخير مشخص شد که صهيونيست ها از خاک يک کشور همسايه ايران براي انجام عمليات تروريستي در ايران استفاده کردند که اين موضوع  قابل تحمل نخواهد بود.»
[ جمعه 2 تير 1391برچسب:, ] [ 23:54 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

"اسماعیل رادکانی"، معاون سازمان فناوری اطلاعات اظهار داشت: «مرکز "ماهر" سازمان فناوری اطلاعات ایران، بالغ بر یک ماه پیش موفق به شناسایی بدافزار شعله شده بود و در این مدت مشغول تهیه ضد بدافزار و ابزار پاک‌سازی مربوطه بوده است.»

معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران تاکید کرد: «با توجه به اینکه این بدافزار به وسیله 34 آنتی ویروس دنیا قابل شناسایی نبود، پس از تهیه ابزار پاک سازی در مرکز ماهر، بالغ بر 30 کشور از جمله استرالیا، هلند و مالزی و حتی کشورهایی که تاکنون با آنها ارتباط نداشتیم، با مرکز ماهر ارتباط برقرار کردند و تقاضای کمک و ارائه ابزار پاکسازی و بدافزار داشتند.»

رئیس مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: «شناسایی این بدافزار و تهیه ابزار پاک‌سازی آن، پیچیدگی های خاصی داشت و نسبت به بدافزارهای گذشته، پیچیده تر بود.»

[ جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:28 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به نقل از راديو اسرائيل، نخست وزير رژیم صهیونیستی در مركز پژوهش هاي امنيتي در تل آويو گفته است: «قدرت هاي بزرگ جهان به جاي اينكه درخواست هاي خود را از حكومت ايران افزايش داده و وزنه فشار بر جمهوري اسلامي را سنگين تر کنند، فشارها را كم كرده اند.»

"بنيامين نتانياهو"، پيرامون موضوع هسته اي ايران گفت: «انتظار مي رفت كه قدرت هاي بزرگ خواستار توقف هرگونه غني سازي اورانيوم به وسیله ايران شوند، اما به جاي آن از خواسته هاي خود عقب نشيني كرده اند.»

وي تأكيد كرد: «تحريم هاي بين المللي زماني كارساز و مفيد است، كه توقف غني سازي اورانيوم از سوی حكومت اسلامي ايران را دربرداشته باشد.»

"ايهود باراك"، وزير دفاع رژيم صهيونيستي نيز در همايش ياد شده گفته است: «جمهوري اسلامي با افزايش سانتريفيوژ، تأسيس نيروگاه هاي اتمي جديد و اقدامات ديگر، وضعي را پيش آورده، كه حتي آمريكا نيز نمي تواند جلوي آن را بگيرد.»

باراك با بيان اينكه ايراني ها صبور و بردبار هستند، تصريح كرد: «آنها مي گويند ما سالهاي سال براي موضوع اتمي صبر كرديم، لذا باز هم مي توانيم صبر كنيم و هيچ اتفاقي نخواهد افتاد.»

وي با بيان اينكه ما در كنار ايران هسته اي ديگر نمي توانيم سر راحت به بالين بگذاريم، افزود: «ايران مي كوشد شمشير را بر گردن ما بگذارد. آنها دنبال ايجاد يك امپراطوري اسلامي در منطقه هستند.»

باراك گفت: «ما همه اميدواريم كه مشكل از راه تحريم و ديپلماسي حل شود. ما خيلي خوشحال مي شويم اگر يك روز از خواب بيدار شويم و ببينيم همه چيز تمام شده است. هرچند احتمالاً چنين اتفاقي نخواهد افتاد.»

رئيس فعلي سازمان جاسوسي اسرائيل، موساد، نيز هفته گذشته در پژوهشكده امنيت ملي تل آويو و در برابر ميهمانان داخلي و خارجي گفته بود: «حمله به ايران، تنها سران ايران را به سوي تصميم گيري به داشتن بمب هسته اي تشويق خواهد كرد.»

در همين حال خبرگزاري فرانسه چندي پيش در گزارشي از تل آويو تصريح كرد: سران ارتش و موساد در اسرائيل وزنه دارند و جامعه اسرائيلي به موضعگيري هاي آنها، واكنش نشان مي دهد. وقتي اين مقامها در علن، كفايت حكومت كنندگان بر اسرائيل را زير سؤال مي برند، اسرائيلي ها نسبت به نظر آنها، بي تفاوت نمي مانند. اكنون مقامات اطلاعاتي و امنيتي و نظامي اسرائيل علنا عليه حكومت تل آويو عصيان كرده اند كه داگان و ديسكين از آن جمله هستند. درسي كه عصيان رؤساي دستگاه اطلاعاتي اسرائيل و ارتش اين رژيم مي آموزد، اين است كه در اسرائيل نه حالت موافقت با جنگ كه نگراني نسبت به آن وجود دارد و از ديد اينگونه شخصيت ها، چنين جنگي موجه نيست.

[ جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:27 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به گزارش گرداب، در نشستي که در هيئت خانواده شهدا و ايثارگران برگزار شد، "داوود براتي"، مسئول اين هيئت گفت: «پس از هتاکي شاهين نجفي به ساحت مقدس امام هادي‌علیه‌السلام و پس از اعلام ارتداد وي از سوی مراجع عظام تقليد، هيئت خانواده شهدا و ايثارگران به نمايندگي شهدا و ايثارگران شکايتي را به وسیله "نصرالله قراخاني" به عنوان نماينده حقوقي اين هيئت به سرپرست دادسراي جرائم رايانه اي و بازپرس ويژه جرائم رايانه اي ارائه كرد.

براتي ادامه داد: «ظرف 24 ساعت آينده درخواست استرداد وي از طريق اينترپل به کشور آلمان ارائه مي شود.»

وي اظهار داشت: «دولت آلمان نيز موظف است تا مرتضي نجفي پور مقدم معروف به شاهين نجفي را ظرف 7 روز آينده به ايران بازگرداند.»

[ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ] [ 17:28 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

یک عضو گروهك موسوم به "ملي-مذهبي"! نامه اي را كه خطاب به برخي از سران و عوامل فتنه 88 نوشته در صفحه "فيس بوک" خود منتشر كرده است.

"بهرام-ق" در اين نامه با عنوان "لطفا سوال مرا بي پاسخ نگذاريد" مي نويسد: «آقايان رهبران جنبش سبز و اصلاح طلبان زنداني خواهش مي كنم مرا متهم نكنيد كه در آمريكا به عامل كيهان تبديل شده ام. در كتاب هاي مرحوم مهندس بازرگان خوانده ام كه از نظر اسلام حرف حق را بايد پذيرفت هر چند از زبان دشمن باشد. بنابراين براي شما چه فرقي مي كند كه من عامل شريعتمداري كيهان باشم يا نباشم. من سوال خود را خيلي واضح و روشن مي پرسم و از شما انتظار پاسخ روشن و قانع كننده دارم.»

بهرام-ق بعد از اين مقدمه مي نويسد: «شما آقايان خاتمي و موسوي و كروبي و حجاريان و تاجزاده و بقيه كه اسم همه تان را به خاطر ندارم به من و امثال من گفتيد كه در انتخابات 88 تقلب شده است و ما را براي گرفتن حق خود و با شعار "رأي من كو؟" به خيابان ها كشيديد، اما چند ماه بعد وزارت اطلاعات رژيم يك كليپ ويدئويي از آقاي تاجزاده پخش كرد كه با دوربين مخفي از درون زندان گرفته شده بود. آقاي تاجزاده در اين كليپ ويدئويي اعتراف كرده بود كه تقلب در انتخابات رياست جمهوري 88 امكان نداشته و دليل مي آورد كه در قالب معاون سياسي وزارت كشور چند انتخابات برگزار كرده و مي داند كه تقلب در مقياس ده ميليون رأي امكان پذير نيست. سوال من اين است كه اگر تقلب نشده چرا من و چند تن ديگري را كه مي شناسم و تعداد خيلي بيشتري را كه نمي شناسم با ادعاي تقلب به خيابان ها كشيديد و از ترس دستگيري مجبور به فرار از كشور و زندگي پناهندگي كرديد؟ و اگر تقلب شده، چرا اعتراف كرديد كه تقلب نشده؟ در آن كليپ نشانه اي از فشار و اجبار به اعتراف ديده نمي شود و تا آنجا كه من در اين گوشه دنيا از طريق گشت و گذار در سايت هاي اينترنتي باخبرم، آقاي تاجزاده هم آن اعتراف و موضوع آن كليپ را تكذيب نفرموده اند. سوال من فقط همين است و فكر نمي كنم سوال مبهم يا پيچيده اي باشد. بالاخره تقلب شده يا نشده؟ آقاي خاتمي هم كه دم از تقلب مي زد، در انتخابات مجلس ايران شركت كرد. منظورم اين است كه آقاي خاتمي هم با شركت در انتخابات مجلس اعتراف كرد كه تقلب نشده است، پس از ايشان هم همين سوال را دارم.»

نويسنده اين نامه در ادامه آورده است: «باور كنيد وقتي خبر پيشرفت هاي علمي جوانان كشورم را مي شنوم چيزي نمانده كه از غصه دغ (عين متن) كنم. چرا من و جوانان ديگري مثل من را فريب داديد و از بقيه جوانان وطنم جدا كرديد و آواره كرديد؟»

بهرام-ق در پايان نامه خود مي نويسد: «مادرم مي گويد سر هر نماز آقاي موسوي و آقاي كروبي و آقاي خاتمي و آقاي امين زاده و آقاي حجاريان و آقاي تاجزاده و چه مي دانم، بقيه دوستان شما را نفرين مي كند و از خدا مي خواهد، فرزندان شما هم به سرنوشت فرزند خودش يعني من، گرفتار شوند. منتظر جواب سوالم هستم. آدرس ايميلم را در همين صفحه آورده ام.»
[ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ] [ 17:24 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

فرمانده سپاه تهران بزرگ از خنثی سازی چند عملیات انتحاری، انفجاری و ترور در نقاط حساس تهران از سوی نیروهای اطلاعات سپاه در عید نوروز خبر داد.


سردار "محسن کاظمینی"، فرمانده سپاه محمد رسو‌ل‌الله‌صلوات‌الله‌علیه‌و‌آله تهران بزرگ از خنثی سازی چند عملیات مهم تروریستی به دست سپاه در شهر تهران و در ایام نوروز خبر داد و گفت: «بچه های گمنام اطلاعات سپاه از مدتها قبل از عید بر روی تیم‌های تروریستی کار کرده و توانستند در زمان مناسب به بهترین شکل با آنها برخورد کنند.»

کاظمینی با اشاره به برنامه‌های این گروههای تروریستی اظهار داشت: «این افراد، انجام عملیات‌های انفجاری، انتحاری و ترور در نقاط حساس تهران را در دستور کار داشتند.»

 بنا بر این گزارش، سردار سرلشکر "محمدعلی جعفری"، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چندی پیش در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولین رده‌های مختلف سپاه از اقدام سپاه مبنی بر خنثی‌سازی توطئه مهم دشمنان خبر داد که بنا داشتند در ایام عید در داخل کشور انجام دهند.

کاظمینی همچنین با اشاره به برقرای امنیت کامل تهران در برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه گفت: «انتخابات سالم و خوبی برگزار شد و مشکل و خبر خاصی در خصوص عدم امنیت در تهران نداشتیم.»

"مرتضی تمدن"، استاندار تهران نیز در همین رابطه گفت: «ابدا مشکلی در روز جمعه نداشتیم و همه‌ جا امن و امان بود و انتخابات نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شد.»

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:9 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 447
بازدید کل : 15724
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1